Khairul Maut akibat diremput pemandu mabuk

semakin hari semakin banyak kes pemandu mabuk merempuh orang yang tidak berslah sehingga kehilangan nyawa.diharapkan kerajaan memandang berat isu ini. salam takziah dari admin buat arwah. terlalu marah rasanya apabila orang tidak bersalah menjadi mangsa.
Dalam kejadian kira-kira jam 6 pagi itu, lelaki berusia 42 tahun yang juga pembonceng motosikal meninggal dunia di tempat kejadian dan rakannya yang parah kini dirawat di Zon Merah, Pusat Perubatan Universiti Malaya (PPUM).


Difahamkan, kedua-dua mangsa adalah rakan sekerja dan tinggal serumah dan mangsa yang meninggal dunia dikatakan baru tiga hari bekerja di sebuah syarikat kurier di Petaling Jaya


"Pembonceng motosikal, lelaki berusia 42 tahun maut di tempat kejadian manakala penunggang motosikal, lelaki berusia 30 tahun parah dan dikejarkan ke PPUM.
"Pemandu kereta adalah lelaki tempatan yang juga seorang penuntut di sebuah institusi pengajian tinggi swasta berusia 22 tahun. Dia tidak mengalami kecederaan dalam kemalangan itu," katanya dalam satu kenyataan, hari ini.
Ramai juga kawan2 arwah mengucapkan takziah akan pemergian nya..
Al Fatihah(dibaca) utk sahabatku Khairul .ya Allah ampunilah segala dosa sahabatku ini.permudahkanlah segala urusan keatasnya ya Allah aamiin...
*seluar yg ko jual dekat aku sbb size tak ngam dgn ko thn lepas akan aku simpan bro.buat kenangan ats persahabatan kita..tiada lagi gurau kasar dgn ko..tiada lagi '5555' dr ko sahabat..tenang ye..damai disana..rehat...insyaAllah doa dan bacaan yaseen dr rakan2 akan menyusul utk ko..


إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَيْهِ رَاجِعون
Ya Allah Ya Tuhanku ampunilah dia, rahmatilah dia, maafkanlah dia, muliakanlah kematiannya, lapangkanlah kuburnya, jadikanlah syurga sebagai ganti tempat tinggalnya dan berilah kesabaran kepada ahli keluarganya, semoga arwah di tempatkan di kalangan orang-orang yang beriman

Catatan popular daripada blog ini

Wanita dibunuh kejam, diikat, ini kronologi kes mengerikan

(7 Gambar) Keretanya hangus terbakar, sama2 kita doakan ustaz dato dr izhar Cepat sembuh.

Pelakon filem hantu kak limah (yeh sekupang)meninggal dunia

Terbabit kemalangan maut, Luahan tunang undang pilu

(gambar) Empat hari bertarung nyawa,pemilik restoran nasi kukus meninggal dunia.