(gambar) Empat hari bertarung nyawa,pemilik restoran nasi kukus meninggal dunia.



Ajal, pertemuan, maut semua telah ditentukan –Nya.. kita sebagai manusia hanya mampu merancang tetapi Dia-lah yang mennetukan segalanya... seorang peniaga maut apabila kereta yang dinaiki terbalik dan terbakar.

Radzuan Che Wil merupakan pemilik Rastoren nasi kukus di Bandar Gua musang meninggal dunia di Hospital Kuala Krai selepas 4 hari bertarung nyawa selepas kemalangan tersebut.


Radzuan yang lebih mesra dengan panggilan Sidik telah menaiki kereta jenis Honda yang dipanggil jerung putih pada malam tersebut, kereta tersebut merupakan kereta kesayangan arwah sidek namun arwah telah menjual pada rakan nya sebelum kemalangan lagi.

Honda Jerung putih itu telah dipakai Sidik sejak tahun 2015 namun kereta tersebut kini telah dijual pada rakan nya, pada malam kejadian abang Sidik telah bersama-sama rakan nya menaiki kereta tersebut, rakan nya yang memandu jerung putih sebelum terlibat kemalangan.


Kereta tersebut hilang kawalan dan melanggar tebing lalu terbalik dan terbakar yang menyebabkan kereta tersebut rosak kesemua sekali, manakala Sidik parah nasib rakan nya tidak dapat dipasti kan.
Mengikut sumber Sidik di rawat di Hospital Kuala Kuala Krai sebelum menghembuskan nafas terakhir pada 30 april lalu setelah 4 hari bertarung nyawa akibat kerosakan organ dalaman.

Apa yang berlaku mengudang pilu Sidik pergi buat selamanya bersama kereta kesayangan yang kini milik rakan yang keselurhan rosak teruk hangus terbakar, semoga roh Sidek dicucuri rahmat.
Al fatihah buat arwah.. marilah sama2 kita doakan semoga arwah ditempatkan di kalangan orang2 yang beriman, semoga keluarga arwah tabah dengan ujian ini..
Pelbagai lagi berita terkini di bawah ------------->>>>>

Catatan popular daripada blog ini

Wanita dibunuh kejam, diikat, ini kronologi kes mengerikan

(7 Gambar) Keretanya hangus terbakar, sama2 kita doakan ustaz dato dr izhar Cepat sembuh.

Pelakon filem hantu kak limah (yeh sekupang)meninggal dunia

Terbabit kemalangan maut, Luahan tunang undang pilu