Kerajaan ini bukan yang anda undi, tetapi kerajaan in prihatin dengan Anda-PM

Umum mengetahui tentang peruntukan yang telah diberikan oleh perdana menteri kita, Tan sri muhyiddin yassin.Perdana Menteri merayu supaya semua rakyat Malaysia tanpa mengira kaum dan agama, bersabar dan menaruh kepercayaan kepada kerajaan yang sedang melakukan segala yang termampu untuk mengakhiri krisis ini.
Jelasnya, negara ketika ini sedang berperang dengan musuh yang tidak dapat dilihat dan situasi ketika ini tidak pernah berlaku dalam sejarah negara.
“Mungkin kerajaan ini bukanlah kerajaan yang anda undi. Namun, saya ingin tegaskan kerajaan ini prihatin pada anda semua.

“Saya terima hakikat menjadi Perdana Menteri pada waktu yang sukar. Saya berdepan krisis politik, ekonomi dan kesihatan pada waktu yang sama.
“Jadi, saudara-saudari dan anak-anak sekalian, sama ada kamu orang Melayu, Cina, India, Sikh, Iban, Kadazan, Dusun, Orang Asal, tolonglah bersabar dengan saya dan rakan dalam Kabinet. Kami tidak sempurna, tapi kami sedang melakukan sebaik mungkin dalam usaha mengharungi krisis ini secara bersama, sebagai satu bangsa,” katanya.
Antara yang diperuntukan oleh PM untuk kita adalah





Alhamdulillah syukur. terima kasih PM. kepada diri sendir dan juga rakyat, Admin harap dengan banttuan dari PM nie, sama2 lah kita bantu PM plak, nak buat apa....? #STAYATHOME.

Catatan popular daripada blog ini

Wanita dibunuh kejam, diikat, ini kronologi kes mengerikan

(7 Gambar) Keretanya hangus terbakar, sama2 kita doakan ustaz dato dr izhar Cepat sembuh.

Pelakon filem hantu kak limah (yeh sekupang)meninggal dunia

Terbabit kemalangan maut, Luahan tunang undang pilu

(gambar) Empat hari bertarung nyawa,pemilik restoran nasi kukus meninggal dunia.