Status doa bertukar duka, suaminya maut.

Ajal, pertemuan, maut semua telah ditentukan –Nya.. kita sebagai manusia hanya mampu merancang tetapi Dialah yang menentukan segalanya

Nurul Farihah memuat naik status di Whats app pada petang semalam namun pagi tadi dia menerima khabar yang suami tersayang dijemput ilahi kemalangan awal pagi tadi

Dalam kejadian pagi tadi dua pemandu maut apabila lori yang dipandu mereka terlibat dalam satu kemalangan di Jalan Parit Kuari, dekat Ayer Hitam, pagi ini.

Dua mangsa yang maut dalam kejadian kira-kira pukul 10.30 pagi itu salah seorang nya adalah Khairul Azreen Suhairi, 26, yang merupakan suami kepada Nurul Farihah yang mana ketika kemalangan terbabit lori muatan gas nya dirempuh lori muatan tanah yang di pandu Ruzairi Mu’bin, 32.


Ketua Operasi, Pegawai Bomba Kanan II, Ishak Ibrahim berkata, pihaknya menerima panggilan kecemasan mengenai kemalangan pada pukul 10.37 pagi, dan susulan itu 10 anggota dengan sebuah jentera bergegas ke lokasi kejadian untuk membantu mengeluarkan mangsa yang tersepit.

Kemalangan ini membabitkan dua lori membawa muatan tanah dan tong gas, yang mana lori muatan tanah sedang bergerak dari arah Ayer Hitam menghala ke Batu Pahat, manakala lori membawa tong gas dari arah bertentangan.

Kemalangan dipercayai berlaku apabila lori membawa muatan tanah hilang kawalan dan terbabas lalu merempuh dan menggilis lori yang membawa muatan tong gas sebelum melanggar saluran paip di bahagian tepi jalan,” katanya dalam satu kenyataan, hari ini.

Menurut Ishak, pihaknya terpaksa menunggu sehingga sejam untuk mendapatkan bantuan kren supaya kedua-dua lori berkenaan tidak terjunam masuk ke dalam parit.

Katanya, sebaik lori terbabit diangkat oleh kren, pihaknya mengambil masa selama 15 minit untuk mengeluarkan mangsa yang telah disahkan meninggal dunia serta-merta di lokasi.
Operasi berkenaan tamat sepenuhnya pada pukul 1.40 petang, katanya

Sama2 kita doakan semoga suami nya ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman dan semoga isteri arwah tabah akan ujian yang menimpa...
berita lain di bawah..

Catatan popular daripada blog ini

Wanita dibunuh kejam, diikat, ini kronologi kes mengerikan

(7 Gambar) Keretanya hangus terbakar, sama2 kita doakan ustaz dato dr izhar Cepat sembuh.

Pelakon filem hantu kak limah (yeh sekupang)meninggal dunia

Terbabit kemalangan maut, Luahan tunang undang pilu

(gambar) Empat hari bertarung nyawa,pemilik restoran nasi kukus meninggal dunia.