Dijemput di bulan mulia, semoga ditempatkan di kalangan orang2 yang beriman.


Ajal, pertemuan, maut semua telah ditentukan –Nya.. kita sebagai manusia hanya mampu merancang tetapi Dialah yang menentukan segalanya.




Antara coretan suami arwah,

Wanita paling HEBAT dalam hidup aku diJEMPUT illahi dibulan yg MULIA ini .

Akhirnya awak TINGGALKAN juga saya dengan anak . Separuh jiwa saya ikut pergi bersama awak . Saya takkan pernah berhenti MENYAYANGI awak , saya takkan pernah berhenti MENCINTAI awak dan saya JANJI akan menjaga , mendidik anak kita mcm yg awak mahukan . 

Pergilah dgn TENANG, pergilah dalam DAMAI . Bulan 3 saya mandikan jenazah anak kita , hari nie takkan pernah saya lupakan , saya mandikan jenazah awak . Saya dah tak kuat, saya cuba belajar hidup tanpa awak disisi .





sebelum ini suami arwah pernah menyatakan yang isterinya mungkin tidak mampu bertahan setelah diberitahu doktor...


sebelum arwah dijempuh ilahi, suaminya menjaganya dengan penuh kasih sayang, begitulah kasih sayang seorng suami.


tulisnya lagi sebelum arwah meninggal dunia,


Kita KENAL 2009 . Kita TUNANG 2013 . Kita PUTUS tunang 2014 . Kita NIKAH 2016 .
Macam2 kita lalui , macam2 kita tempuhi , walaupun fmly tak suka kita bersama tapi awak tetap ikut sy kawin dgn sy . Ramai yg ckp sy tak boleh jaga awak sy akan mensia-siakan pengorbanan awak .

 Sy tak kisah keadaan awak terbaring ke berkerusi roda ke janji awak ade dgn sy sama2 kita besarkan anak kita . Sy boleh jaga awak asalkan awak boleh bercakap itu cukup memadai dan sy bersyukur . Skrg dorg tau yg dorg silap , dr hari sy Salam tgn tok kadi sy berjanji dgn diri sy takkan tinggalkan awak . Sy sanggup tak kerja takut terlepas waktu melawat , sbb sy nk bila awak sedar sy org pertama yg awak NAMPAK . Anak kita perlukan kasih sayang awak bukan kasih sayang ibu yg lain , sy pun masih perlukan awak . 9hb doktor ckp awak mgkn tak bertahan smpai pg masa tu sy dah REDHA sy dah putus asa...

Hari nie skali lg sy nampak awak tenat harapan yg menggunung smlm , runtuh sekelip mata . Selalunya ramai yg teman sy mgkn hari nie mereka sibuk , bila sy sendiri mcm nie sy jd takut sy jd tak kuat , walau mcm mana pun sy tahan AIRMATA tetap mangalir . Sy nk awak dpt baca ape yg sy taip SAYA TAKNAK KEHILANGAN AWAK 🥺😣😭 .

“TERIMA KASIH YANG DATANG MELAWAT.

sama2 kita doakan semoga arwah ditempatkan di kalangan orang2 yang beriman... Aamiin..

Catatan popular daripada blog ini

Wanita dibunuh kejam, diikat, ini kronologi kes mengerikan

(7 Gambar) Keretanya hangus terbakar, sama2 kita doakan ustaz dato dr izhar Cepat sembuh.

Pelakon filem hantu kak limah (yeh sekupang)meninggal dunia

Terbabit kemalangan maut, Luahan tunang undang pilu

(gambar) Empat hari bertarung nyawa,pemilik restoran nasi kukus meninggal dunia.