(Gambar)Luahan hati suami yang mengundang pilu, Sesungguhnya byk y membawa peyesalan.. Saya lalai.. Andai boleh di pusingkan masa ya allah.. Alangkah baiknya


Ajal, pertemuan, maut semua telah ditentukan –Nya.. kita sebagai manusia hanya mampu merancang tetapi Dialah yang menentukan segalanya...luahan hati si suami mangsa yang mat kemalangan mengundang pilu buat nitizen yang membaca.

Isteri Mohd Kamil meninggal dunia apabila kereta yang dipandu nya hilang kawalan merempuh tiang elektrik ketika cuaca hujan, kereta yang dipandu remuk dan mangsa tersepit ditempat duduk kereta tersebut.



Permergian Norazlina Adnan mengudang pilu suami nya Mohd Kamil hasil perkahwinan mereka dikurnia kan 4 cahayamata 3 anak perempuan dan seorang lelaki, sayu luahan Mohd Kamil dilaman sosial nya selepas permergian isteri tersayang.

Asslm.. Saya terpanggil untuk berkongsi pengalaman atas apa yang terjadi dgn pemergian arwah isteri yang tercinta Semoga menjadi tauladan utk semua….inshaallah, saya dh mula redha dgn ketentuan ilahi, byk yang mengajar dgn kejadian ni, tentang peluang yang diberi, masa silam, kerugian, kesetiaan, kasih sayang, ..

Sesungguhnya byk y membawa peyesalan.. Saya lalai.. Andai boleh di pusingkan masa ya allah.. Alangkah baiknya,. Tapi saya akan mula dgn hidup yang baru, utk membesarkan 4 org permata/ anak2 dan my parents.. Sahabat… Guna la masa y ada dgn org y tersayang sebaiknya..

Tunjuklah kasih sayang, peganglah, dakaplah, peluklah mereka dimasa mereka ada bersama, Kamu akan rasa kemanisannya satu hari nt.. Menyesal kemudian tiada berguna, Pesan dari seorg sahabat kepada sahabat dari hati yang tulus ikhlas.

Azlina Adnan dalam kenangan Tiada pengganti sepertinya syukur dan redha.. Al fatihah.. Tenanglah disana, semoga berada dikalangan org2 y beriman, Semoga ketemu kita sekeluarga di syurga.. Sesungguhnya kesedihan yang amat..

Berat dugaan mu ya Allah.. Allahuakbar


Apa yang berlaku amat mengudang pilu, Punca sebenar kemalanga  kini disiasat oleh pihak berwajib semoga Mohd Kamil tabah semoga perkongsian artikal dari nya dapat sedikit sebanyak menjadi pengajaran buat semua pasangan diluar sana, hargai lah pasangan anda ketika dia masih bersama anda.

Al fatihah buat arwah, sama2 kita doakan semoga arwah ditempatkan di kalangan orang2 yang beriman, buat suami mangsa , semoga tabah akan ujian yang menimpa di bulan mulia ini.
Pelbagai lagi berita di bawah ---------->>>>

Catatan popular daripada blog ini

Wanita dibunuh kejam, diikat, ini kronologi kes mengerikan

(7 Gambar) Keretanya hangus terbakar, sama2 kita doakan ustaz dato dr izhar Cepat sembuh.

Pelakon filem hantu kak limah (yeh sekupang)meninggal dunia

Terbabit kemalangan maut, Luahan tunang undang pilu

(gambar) Empat hari bertarung nyawa,pemilik restoran nasi kukus meninggal dunia.