Disebabkan Lori u turn mengejut, gadis maut digilis di depan mata ibunya.


Umur bukan penentu ajal seseorang.pertemuan,jodoh dan maut semua di tangan-NYA. Umur hanya angka, apabila ajal menjemput, tiada sapa mampu menghalangnya.kita hanya mampu merancang , takdir DIA yang menentukan.seorang gadis maut di tempat kejadian apabila digilis lori yang membuat u turn secara mengejut. Tambah sedih lagi apabila kejadiaan itu berlaku di depan ibunya sendiri..


Salwa Adnin Mohd Salleh merupakan graduan dari Universiti Malaysia Terengganu ini meninggal dunia ditempat kejadian apbila motosikal mangsa gagal mengelak lori yang membuat pusingan u mengejut disitu .

Motosikal mangsa telah merempuh lori terbabit, apa yang lebih memilukan apabila mangsa terjatuh dia maut digilis lori terbabit bersama motosikal nya kejadian turut dirakam CCTV dari kedai berhampiran.

Semasa kejadian wawa diperjalanan COD Cheese Tart buat pelanggan nya, mengikut info dari rakan-rakan nya ibu nya terut menyaksikan kejadian terbabit di mana ibu nya berada berhampiran tempat kejadian menaiki kereta.

Wawa temui ajal didepan mata ibu diberita kan ibu wawa mengawasi wawa yang menunggang motosikal dengan mengikut nya dengan menaiki kereta tidak disangka ajal anak kesayangan itu didepan mata nya gara-gara kecuaian orang lain.

Pagi kejadian wawa memuat naik moment terakhir di facebook nya yang mana dia begitu teruja dapat menyiapkan tempahan pelanggan nya dan akan dihantar hari tersebut.

Apa yang berlaku turut mengudang pilu pelanggan nya yang dikenali dengan nama Zam Zarifah namanya yang terakhir ditag oleh arwah apabila tempahan nya berjaya disiapkan wawa cuma tunggu untuk penghantaran sahaja.

Kini semua nya tinggal duka Wawa telah pergi buat selamanya, pergi nya gadis yang berpelajaran dan bercita-cita tinggi meluangkan masa selepas habis belajar dan konvo di UMT november lalu dengan berniaga Chesse Tart.

Al fatihah buat arwah.. sama2 kita doakan semoga arwah ditempatkan di kalangan orang2 yang beriman. Semoga keluarga mangsa tabah akan kehilanagan insan tersayang.
 Pelbagai lagi berita di bawah -------->>>>>

Catatan popular daripada blog ini

Wanita dibunuh kejam, diikat, ini kronologi kes mengerikan

(7 Gambar) Keretanya hangus terbakar, sama2 kita doakan ustaz dato dr izhar Cepat sembuh.

Pelakon filem hantu kak limah (yeh sekupang)meninggal dunia

Terbabit kemalangan maut, Luahan tunang undang pilu

(gambar) Empat hari bertarung nyawa,pemilik restoran nasi kukus meninggal dunia.