Abg relakan lin 'pergi', lin da tak larat... lin letih, whatsapp arwah isterinya buat suami sebak...


Berat mata kita yang memandang berat lagi bahu suaminya yang memikul. Kisah pasangan ini menjadi viral di media social,..cuba kita bayangkan betapa kuat dan tabahnya suami arwah.  apa yang merumtum hati kita apabila isterinya meminta keizinan untuk ‘pergi’buat selamanya.. tabahkan lah hati sang suami.





ari ini aku akur juga redha. Kasih dan sayangnya Allah itu melebihi akan kasih dan sayangku padamu. Aku syukuri Allah memberiku kesempatan untuk aku berbuat bakti akhirku padamu.
Berehatlah permaisuri hatiku.
Bagi pihak keluarga, terima kasih kami ucapkan pada yang hadir sama mengiringi pengkebumian arwah isteri saya. Saya pohon agar dimaafkan segala salah dan silap arwah sepanjang hayatnya. Jika arwah masih ada hutang yang belum selesai, saya pohon untuk hubungi saya.
Semoga Allah menempatkan arwah bersama-sama hambanya yang beriman.
Al – Fatihah.
Luahan hati suaminya amat memilukan hati admin. Semoga tuan tabah akan ujian dari-Nya. Sama2 kita doakan semoga isteri tuan ditempatkan di kalangan orang2 yang beriman...

Artikel lain
 Bapanya meraung, anak aku..anak aku! 3 sahabat maut kemalangan ngeri dirempuh lori.

sayang selawat sayang, zikir, mengucap”. Itu adalah kali terakhir Nuha......

(GAMBAR) maut tersepit apabila kereta dipandu bertembung dengan bas.

Kehilangan misteri selama 3 hari terjawab, apabila beliau ditemui maut di dalam longkang.

pelbagai lagi berita lain di bawah ------->>>



Catatan popular daripada blog ini

Wanita dibunuh kejam, diikat, ini kronologi kes mengerikan

(7 Gambar) Keretanya hangus terbakar, sama2 kita doakan ustaz dato dr izhar Cepat sembuh.

Pelakon filem hantu kak limah (yeh sekupang)meninggal dunia

Terbabit kemalangan maut, Luahan tunang undang pilu

(gambar) Empat hari bertarung nyawa,pemilik restoran nasi kukus meninggal dunia.