Gadis maut setelah skuternya putus dua dirempuh alza


Umur bukan penentu ajal seseorang.pertemuan,jodoh dan maut semua di tangan-NYA. Umur hanya angka, apabila ajal menjemput, tiada sapa mampu menghalangnya.kita hanya mampu merancang , takdir DIA yang menentukan.seorang gadis maut apabila meotosikal skuter dirempuh oleh kereta alza sehingga terputus dua.


Mangsa yang maut dikenali dengan nama Khatijah atau lebih mesra dengan panggilan khtay berusia 20an, mangsa merupakan kerani Am sekolah dan berasal dari Lurah Bilut Bentong.Mengikut saksi yang melihat kemalangan itu, Azla terbabit hilang kawalan dan masuk kelaluan bertentangan yang mana ketika itu lah Azla tersebut merempuh motosikal mangsa.

Laporan awal dipercayai pemandu Alza yang dinaiki satu keluarga yang terdiri dari  pemandu dan seorang wanita serta 2 kanak-kanak berkemungkinan mengantuk.
 
Namun punca sebenar kejadian kini disiasat oleh pihak berwajib, jenazah Khaty yang terbujur dijalan di Hantar ke Hospital Bentong untuk tindakan lanjut sebelum dibawa pulang ke Lurah Bilut.
Apa yang berlaku mengundang pilu insan-insan yang mengenali Khaty atau Angah yang mana mereka menyifatkan Angah seorang rakan dan anak yang sangat baik.

Al fatihah buat mangsa, sesungguhnya kemalangan ini mengejutkan keluarga dan rakan2 mangsa. Sama2 kita doakan semoga arwah ditempatkan di kalangan orang2 yang beriman. Aaminn.. Al fatihah buat mangsa.
Pelbagai lagi berita di bawah =====>>

Catatan popular daripada blog ini

Wanita dibunuh kejam, diikat, ini kronologi kes mengerikan

(7 Gambar) Keretanya hangus terbakar, sama2 kita doakan ustaz dato dr izhar Cepat sembuh.

Pelakon filem hantu kak limah (yeh sekupang)meninggal dunia

Terbabit kemalangan maut, Luahan tunang undang pilu

(gambar) Empat hari bertarung nyawa,pemilik restoran nasi kukus meninggal dunia.