Pasangan romantis temui ajal bersama ketika dalam perjalanan pulang ke rumah anak.



Umur bukan penentu ajal seseorang.pertemuan dan maut semua di tangan-NYA. Umur hanya angka, apabila ajal menjemput, tiada sapa mampu menghalangnya.kita hanya mampu merancang , takdir DIA yang menentukan.pasangan ini cukup romantic dans sering membuat naik gambar bersama ketika cuti.


Semalam kedua-dua mereka menemui ajal bersama. Akhbar melaporkan dua maut di tempat kejadian apabila kereta dinaiki mereka terbabas melanggar bukit di simpang tiga lampu isyarat dekat Politeknik Tuanku Sultanah Bahiyah kira-kira jam 6 pagi tadi.Mangsa, Mohd Iddrus Samsudin, 62, bersama isterinya, Halimah Mat Piah, 63, tersepit di tempat duduk.Anak kedua mangsa, Mohamad Azree Mohd Iddrus, 35, berkata, kali terakhir dia menghubungi ayahnya kira-kira jam 5.15 pagi tadi.

“Abah kali terakhir WhatsApp saya jam 5.15 pagi tadi, abah hantar lokasi berada di Sungai Kob. Saya rasa ketika itu ayah lepas hantar kawan di situ,” katanya.“Jam 6 pagi saya hairan abah masih tak sampai tapi saya fikir mungkin abah berhenti solat Subuh.“Tapi jam 7 pagi masih juga tak sampai. Saya telefon tak ada jawapan tak ada siapa pun angkat. Dalam jam 9 pagi saya telefon baru ada polis angkat beritahu abah dan mak terlibat kemalangan di Kulim,” katanya.

Mohamad Azree berkata, bapanya tidak mempunyai sebarang perubahan ketika ditemui pada minggu lalu di rumahnya.

“Minggu lepas abah ada datang rumah seorang saja, tak ada perubahan apa-apa. Cuma malam semalam dalam jam 9.30 malam abah telefon dengar suara macam tak sihat, abah beritahu nak bertolak ke Kedah jam 10.30 malam.“Abah sempat bercakap dengan cucunya sebelum bertolak balik ke Kedah. Ada juga sedikit pelik, abah kurang menghantar lokasi seperti kebiasaan jika balik ke sini,” katanya.

Komander Operasi Balai Bomba dan Penyelamat Hi-Tech, Pegawai Bomba Kanan 11, Zabidin Mad Desa berkata, pihaknya menerima panggilan orang awam pada jam 6.09 pagi memaklumkan ada orang tersepit di dalam kenderaan.

“Apabila tiba di lokasi kejadian kita dapati ada dua mangsa tersepit di tempat duduk pemandu dan penumpang hadapan serta telah disahkan meninggal.“Kedua mangsa diserahkan kepada pihak polis untuk tindakan lanjut,” katanya.

Ketua Polis Daerah Kulim, Superintendan Ahmad Nasir Jaafar mengesahkan kejadian.
Al fatihah buat kedua suami isteri ini. Semoga mereka ditempatkan di kalangan orang2 yang beriman. Sama2 kita doakan. Buat anak arwah, semoga tabah menghadapi ujian darinya.
 BELBAGAI LAGI BERITA DI BAWAH--> TOP 5 CERITA MINGGU NIE...

Catatan popular daripada blog ini

Wanita dibunuh kejam, diikat, ini kronologi kes mengerikan

(7 Gambar) Keretanya hangus terbakar, sama2 kita doakan ustaz dato dr izhar Cepat sembuh.

Pelakon filem hantu kak limah (yeh sekupang)meninggal dunia

Terbabit kemalangan maut, Luahan tunang undang pilu

(gambar) Empat hari bertarung nyawa,pemilik restoran nasi kukus meninggal dunia.