(gambar)Perjalanan pulang ke kampung untuk berpantang bertukar tragedi, apabila dia maut kemalangan.



Umur bukan penentu ajal seseorang.pertemuan dan maut semua di tangan-NYA. Umur hanya angka, apabila ajal menjemput, tiada sapa mampu menghalangnya.kita hanya mampu merancang , takdir DIA yang menentukan.Mangsa maut dalam perjalanan untuk pulang ke kampun untuk berpantang..hibanya.. semoga suami mangsa kuat dan tabah menghadapi ujian yang amat berat ini.



Sungguh mengudang pilu ini merupakan perjalanan terakhir arwah Azlinda, Suami nya insan yang paling sedih kerana dirinya yang memandu kereta terbabit sebelum terlibat dalam kemalangan.
Portal IK&BM melaporkan seorang Anggota tentera kehilangan isteri apabila kereta jenis proton wira dipandunya terlibat kemalangan dengan sebuah lori di km 26, jalan kuantan - Segamat kira-kira jam 2.30 petang tadi.

Mangsa, Azlinda azizi meninggal dilokasi kejadian berikutan kecederaan parah.manakala suaminya dan seorang anaknya berusia kira-kira dua tahun cedera dikaki. dan seorang bayi berusia kira-kira 10 hari selamat.

dalam kejadian petang tadi.kereta dipandu suami mangsa dalam perjalanan dari kluang johor menuju ke ketereh kelantan. untuk menghantar isterinya berpantang di kampung.

Ketika kejadian kenderaan dinaiki mangsa cuba memotong sebuah lori tetapi gagal. sebuah.lori lain cuba memotong lalu melanggar kereta dinaiki mangsa lalu terbabas ke dalam gaung sedalam 15 meter.
Punca kejadian masih disiasat oleh pihak berkuasa. Semoga arwah ditempatkan di kalangan orang2 yang beriman. Sama2 kita doakan. Al fatihah.. buat suami mangsa, semoga beliau redha akan pemergian isteri tercinta.
PELBAGAI LAGI BERITA DI BAWAH ----->>

Catatan popular daripada blog ini

Wanita dibunuh kejam, diikat, ini kronologi kes mengerikan

(7 Gambar) Keretanya hangus terbakar, sama2 kita doakan ustaz dato dr izhar Cepat sembuh.

Pelakon filem hantu kak limah (yeh sekupang)meninggal dunia

Terbabit kemalangan maut, Luahan tunang undang pilu

(gambar) Empat hari bertarung nyawa,pemilik restoran nasi kukus meninggal dunia.