Kasih sayang dari hari pertama suaminya koma sehingga kini hari ke 239 membuktikan yang beliau wanita yang amat hebat.



Hebat wanita ini. tiada kata2 yang boleh digambarkan dari kepayahan yang dilaluinya. Hanya manusia yang betul2 cekal mmpu untuk lalui dugaan sebegini. Akhirnya suami yang beliau sayangi dah kembali sedar dan sudah mampu senyum kembali.,kita baca coretan beliau..
Hari ke 239..




Hari ni hari kedua aby berurut,nmpk urat2 aby makin lembut..aby pn suka bila diurut,senyum je..hati syg makin tenang,syg makin happy bila aby makin sembuh,bukan mudah utk kita lalui semua ni..bukan mudah tp syg cuba belajar mudahkan semua perkara,syg jauhkan perkataan PAYAH..alasan bukan jalan peyelesaian,bila hati kita nekad,bila kita belajar jadi kuat..semua benda jadi mudah,Allah bersama kita..kadang2 kesabaran menipis,syg hanya ambk bberapa saat sahaja utk kembalikan kesabaran itu..pejam mata,ingat esok semua ni akan berakhir...itulah cara syg,utk tenangkan hati sendiri,mungkin hari ni Allah xberi lagi ape yang kami minta,1hari nanti Allah akn pandang usaha syg ini..demi aby,syg akn bt segala2Nya..kita akn smpai ke penamatNya
#SitiRohayu

Syukur Alhamdulillah.. akhirnya pengorbanan beliau selama menjaga suaminya yang koma berates hari terbalas dengan kekuasaan-NYA.. salute Admin kepada beliau.

Catatan popular daripada blog ini

Wanita dibunuh kejam, diikat, ini kronologi kes mengerikan

(7 Gambar) Keretanya hangus terbakar, sama2 kita doakan ustaz dato dr izhar Cepat sembuh.

Pelakon filem hantu kak limah (yeh sekupang)meninggal dunia

Terbabit kemalangan maut, Luahan tunang undang pilu

(gambar) Empat hari bertarung nyawa,pemilik restoran nasi kukus meninggal dunia.